חיפוש
Close this search box.

מן העיתונות.

מה כולם אומרים עלינו…

(ללא כותרת)הכירו את חברת ניהול המבנים בצפון, המובילה בתחום: קבוצת קוואדרה הכירו את חברת ניהול מבנים בצפון המובילה בתחום: חברת קוואדרה
ניהול בניינים משותפים או מגדלי מגורים הוא עניין מורכב ואפילו מורכב מאוד. זה מתחיל בתחזוקה השוטפת של המבנה, ממשיך עם ניקיון וגינון ועל זה ישנו החלק של הגבייה מהדיירים, עבודה מול ספקים, קריאות שירות ועוד אחריות. כאב ראש במשרה מלאה. מה הפתרון? להשאיר את זה למקצוענים. ניהול חכם חברה לניהול מבנים, לוקחת על עצמה את הטיפול בכל מה שקשור לבניין. אתם יכולים לדמיין לעצמכם מצב בו כל האחריות למה שקורה בבניין נמצאת בטיפול של מישהו אחר, מיומן ומקצועי? מצוין כי זה קורה. תחזוקת הבניין, ניקיון, גינון, גבייה, טיפוח, עיצוב ומערכות אנרגיה ירוקה – הכל, במקום אחד. הכירו את חברת ניהול מבנים בצפון המובילה בתחום: חברת YIG. המטרה שלהם פשוטה: לעשות הכל, כדי שלכם יהיה ראש שקט ונינוח. מה הופך אותם לכל כך טובים? המבנה המושלם עבור כל בניין – מנהל בניין האחראי על תחזוקה וניהול צמודים במשך כל השבוע, זמין לכל קריאה ומקפיד על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בבניין 24/7. הוצאתם קריאת שירות? הוא יגיע עם הצוות בתוך 4 שעות לכל היותר, ושעתיים לקריאת חירום. צוותי ניקיון השייכים לחברה ומסורים לאמות המידה האיכותיות ביותר בכל פינה בבניין. צוות משפטי וגבייה הדואג לא רק לתשלומים בזמן מכל הדיירים, אלא לצמצום הוצאות הבניין, כולל ביטוחים שונים, דמי מעלית וספקים חיצוניים.
איך חברה לניהול מבנים תעזור לכם לשפר את איכות החיים? תחזוקה של בניין חייבת להיעשות בדרך הטובה ביותר אם רוצים לשמור על רמת חיים גבוהה ולהנות מערך נכס גבוה, אבל המון דברים מקשים על כך: דיירים שלא משלמים בזמן (או גרוע מכך, סרבני תשלום), לובי וחדרי מדרגות מלוכלכים, ספקים שונים שלא עומדים בהתחייבויות שלהם והמון אחריות שאף אחד מאיתנו לא רוצה. אז רגע, על חברת ניהול מבנים שמעתם?
מה זה בעצם חברת ניהול מבנים אם גם אתם מחפשים דרך להקל על עצמכם בכל הקשור לניהול השוטף של בניין, המשיכו לקרוא. מה שעושה חברת ניהול בניינים בעצם, הוא לקחת את כל האחריות והטיפול הקשורים לבניין שלכם ולטפל בכל ההיבטים האפשריים. פשוט כל מה שצריך – ובצורה הטובה ביותר. כל מה שתוכלו לחשוב או לדמיין הקשור לניהול הבניין ומעבר, נעשה על ידי החברה: זה מתחיל בניקיון, טיפוח המבנה, תחזוקה שוטפת, אחזקת מערכות הבניין השונות, גינון השטח הצמוד לבניין, עיצוב הלובי ואפילו מערכות אנרגיה ירוקה – כל מה שאתם מחפשים נמצא במקום אחד ומרכזי, בדיוק עבורכם. החברה תעשה הכל ותדאג לחסוך גם בעלויות וגם (בעיקר) בזמנכם היקר. יקר מאד. אם קרה מצב בו יש תקלה כלשהי בבניין – החל מצינור מים שמטפטף, ביוב שעלה על גדותיו או מנורה שנשרפה, תיקונים קטנים או תקלות גדולות יותר, כל מה שצריך, הכל יטופל במהרה. לא עוד שרשרת הודעות מהשכנים שנגמרות באפס טיפול – הבניין שלכם מטופל על ידי חברה מסודרת הדואגת להשבחת הנכס ובעיר מוציאה (ומהר) מהלקסיקון שלכם את המילה “אחר כך”.
כולנו אוהבים סדר וניקיון, במיוחד כשמדובר בדירה שלנו. אבל מה קורה כשאנחנו מתגוררים בבניין מלא בדירות כשלא כולם מבינים את החשיבות? כדי להקל עליכם ולמנוע ויכוחים מיותרים בין השכנים, נמליץ לכם על חברה מסודרת שתנהל לכם את הבניין.
מהו תפקיד החברה? ממש כמו שזה נשמע: חברה לניהול מבנים תהיה כאן כאן כדי לנהל לכם את הבניין ולגרום לו להיות נקי, אסתטי ומסודר מכל הבחינות. החברה תיקח על עצמה את כל מה שקשור לשגרה של בניין, החל מניקיון ועד לבירוקרטיה. הכל כדי שאתם תחיו בנוחיות המקסימלית בזמן שמישהו מיומן ומקצועי מטפל בשבילכם בכל הדברים. הכירו חברת ניהול מבנים בצפון שדואגת לתחזוקת הבניין, לגבייה, לטיפוח וניקיון, גינון ומערכות אנרגיה ירוקה. אתם יכולים להאמין שכל זה קורה במקום אחד? חברת Quaddra הינה חברת ניהול מבנים בצפון והיא כאן בשביל להגשים עבורכם את כל החלומות ולדאוג לבניין שלכם. חברת Quaddra נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום, והיא מציעה לכל בניין מנהל שאחראי רק על אותו בניין והוא אחראי על תחזוקה שוטפת וניהול צמוד במשך כל השבוע במשך כל שעות היממה. מהרגע בו אתם תוציאו קריאת שירות בנושא מסוים, תוך 4 שעות הוא והצוות המקצועי שלו כבר יהיו שם כדי לטפל בבעיה, ואם זה תהיה קריאת חירום – לא תצטרכו לחכות שעות וימים בשביל טיפול, כי תוך שעתיים הנושא כבר יהיה מטופל בצורה הטובה ביותר. לחברה יש אפליקציה מסודרת ומתקדמת במיוחד, שתוכלו להשתמש בה לאורך כל היום והלילה. פשוט לחצו על הוצאת קריאה ופרטו את בקשתכם, החל מהחלפת צינור מטפטף ועד התייעצות בכל הנושא הפיננסי –
חברת ניהול מבנים היא סוג חדש של עסקים שצמח בשנים האחרונות. זה עוזר לאנשים פרטיים ועסקים לנהל את הבניינים והמשרדים שלהם. חברה זו שונה מחברות אחרות מכיוון שהיא מציעה שירותים החיוניים לניהול מבנה או משרד מצליח, כמו אבטחה, תחזוקה, התייעלות אנרגטית וכו’. מנהלי מבנים אחראים גם על שמירה על חזות הנכס על ידי טיפול בגינון, הדברה וכו’.
חברה לניהול בניינים מספקת שירות המעניק את כל הכלים הדרושים לניהול המבנה, לרבות אבטחה, תחזוקה ואנרגיה. הם גם מספקים שירותים כמו ניהול פרויקטים ומעקב אחר נכסים. חברות אלו יכולות לשמש כל עסק או ארגון הזקוק לשירותים אלו. חברות ניהול מבנים הן יותר מסתם חברה המנהלת מבנים. הם יכולים לשמש כל עסק או ארגון הזקוקים לשירותים אלה. לדוגמה: בית מלון יכול להשתמש באחד כדי לנהל את החדרים שלו בעוד שמשרד יכול להשתמש באחד כדי לנהל את שטחי המשרד שלו. חברת ניהול מבנים היא סוג חדש של עסקים שצמח בשנים האחרונות. זה עוזר לאנשים פרטיים ועסקים לנהל את הבניינים והמשרדים שלהם. חברה זו שונה מחברות אחרות מכיוון שהיא מציעה שירותים החיוניים לניהול מבנה או משרד מצליח, כמו אבטחה, תחזוקה, התייעלות אנרגטית וכו’. מנהלי מבנים אחראים גם על שמירה על חזות הנכס על ידי טיפול בגינון, הדברה וכו’. החברה מוודא שהבניין במצב תקין בכל זמן נתון חברות ניהול המבנים הן אלו שמנהלות ומתחזקות את המבנים. הם דואגים שהבניינים תקינים ושהם מתוחזקים היטב. חברת ניהול מבנים היא כינוי גג למספר סוגים של עסקים המנהלים, מתחזקים ומתפעלים נכסים מסחריים. חברות אלו מספקות שירותים כגון אבטחה, תמיכת IT, שירותי ניקיון, ניהול נכסים, התייעלות אנרגטית ועוד לדייריהן. חלק מהחברות הללו מספקות גם שירותי ניהול מתקנים לגופים ציבוריים כגון משרדי ממשלה או בתי חולים
חברת ניהול מבנים – איך היא תעזור לכם לשפר את איכות החיים? תחזוקה של בניין צריכה להיעשות בדרך הטובה ביותר, אבל יש המון דברים שמקשים על כך: דיירים שלא משלמים בזמן, לובי מלוכלך, כאב ראש מספקים מרובים והמון אחריות שאף אחד מאיתנו לא רוצה. על חברת ניהול בניינים שמעתם?
מה זה חברת ניהול בניינים? אם גם אתם מחפשים דרך להקל על עצמכם בכל הקשור לניהול שוטף של בניין, המשיכו לקרוא. מה שבעצם חברת ניהול בניינים עושה זה לקחת את כל האחריות והטיפול בכל הקשר לבניין שלכן ולעשות את כל מה שצריך – בצורה הטובה ביותר. כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו שקשור לניהול בניין, נעשה על ידי החברה. החל מניקיון, טיפוח המקום, תחזוקה שוטפת, גינון השטח הצמוד לבניין, עיצוב הלובי ומערכות אנרגיה ירוקה – כל מה שאתם מחפשים נמצא במקום אחד ומרכזי, בדיוק עבורכם. החברה תעשה הכל בשבילכם, ותדאג לחסוך לכם גם בעלויות ובעיקר בזמנכם היקר. אם קרה מצב בו יש תקלה כלשהי בבניין, החל מצינור מים שמטפטף, ביוב שעלה על גדותיו, מנורה שנשרפה, תיקונים קטנים ותקלות יותר גדולות – כל מה שתצטרכו הכל יטופל במהרה. לא עוד שרשרת הודעות מהשכנים שנגמרים באפס טיפול – הבניין שלכם מטופל על ידי חברה מסודרת שתדאג להשבחת הנכס שלכם ותוציא מהלקסיקון שלכם את המילה “אחר כך”. אם אתם מחפשים חברה ספציפית שתפקידה לנהל את הבניין,
חברת ניהול מבנים – המדריך המלא. שירותי ניהול בניינים משמעם פונקציונליות של סביבה בנויה, הבטחת הבטיחות וניהול יעיל ואפקטיבי של המבנה. חברה לניהול בניינים בצפון מאפשרת ליהנות מכל שירותי הניהול תחת אותה קורת גג.
שירותי ניהול בניינים משמעם פונקציונליות של סביבה בנויה, הבטחת הבטיחות וניהול יעיל ואפקטיבי של המבנה. חברה לניהול בניינים בצפון מאפשרת ליהנות מכל שירותי הניהול תחת אותה קורת גג. ייחודיותה של חברה לניהול בניינים, באה לידי ביטוי בשתי בחינות: שירותים קשים ושירותים רכים: · שירותים רכים – שירותים אלה מסייעים להפוך את סביבת הבניין להיגיינית, לנוחה ולנעימה עבור הדיירים ולהפוך אותה למאובטחת יותר. לרוב, שירותים אלה כוללים: שירותי ניקיון או משק בית, חיטוי הסביבה, ניקוי מכלים, גינון, שירותי ניקוי חזיתות וכדומה. · שירותים קשים – שירותים אלה נוגעים למבנה הפיסי של הבניין, אשר משפיע באופן ישיר על רווחתם ועל בטיחותם של העובדים או של הדיירים. לדוגמא: תחזוקת AC, פתרון עבודות אזרחיות, שירותי חשמל, שירותי אינסטלציה, שירותי גנרטורים וכדומה.